dinsdag 29 maart 2011

Nieuwe mode- en beautyprogramma Fashionscene TV op Net 5

Morgen is er op Net 5 een nieuwe mode- en beautyprogramma Fashionscene te zien! In dit programma doen experts en insiders verslag over exclusieve feestjes, spectaculaire modeshows, de laatste nieuwtjes en musthaves en ze spreken met bekende nationale en internationale sterren.



Vanaf morgen worden we door de vijf Fashionscene TV reporters en stylist van de sterren Chantal Bles op de hoogte gehouden van de laatste nieuws op het gebied van mode, beauty en modellen. De vijf presentatrices zijn Berber, Sammy, Wendy, Nana en Nathalie.

Styliste Chantal Bles speelt een belangrijke rol in Fashionscene TV. Ze zal meer vertellen over haar beroep als styliste van de sterren. En dat het meer is dan alleen maar shoppen. Chantal zal vertellen wat de hotste trends zijn op de catwalk en ze zal de kijken veel fashiontips geven. Ik ben benieuwd!

Olcay Gulsen zal morgen ook vertellen over haar kledinglabel Supertrash en de fantastische Supertrash modeshow die onlangs heeft plaatsgevonden. En dat is nog niet alles want Fashionscene TV is ook aanwezig bij de lancering van de nieuwe T-shirtlijn van Bridget Maasland en mode-event Hilfiger Denim Live!

fstv

Fashionscene TV is vanaf morgen 30 maart elke woensdag- en zondagmiddag te zien op Net 5 van 16:00 uur tot 18:00 uur. Als je nieuwsgierig bent dan kun je alvast een kijkje nemen op http://www.fashionscenetv.nl/!

Ik ben benieuwd of ik deze programma leuk ga vinden. We missen in Nederland een leuke fashion/beauty programma. Ik hoop dat deze programma bij mij in de smaak zal vallen! Ik kan morgen om 16:00 uur niet naar dit programma kijken omdat ik pas klaar ben met me stage om 18:00 uur en dan ben ik half 7 thuis. Ik denk dat ik naar de herhaling op internet ga kijken.

Wat vinden jullie ervan dat we een nieuwe mode- en beautyprogramma derbij krijgen?


By Asmae

4 opmerkingen: