dinsdag 22 maart 2011

BeautyBlender

Door de vele artikels over de BeautyBlender op beautyblogs werd ik steeds meer nieuwsgierig naar deze schattig roze sponsje. Alle beautybloggers die over de BeautyBlender schrijven zijn hier heel enthousiast over. Ik persoonlijk haat make-up sponsjes. Behalve de BeautyBlender dan.

Er wordt beweerd dat je snel en gemakkelijk je foundation kunt aanbrengen met de BeautyBlender. Ook kan je met de BeautyBlender concealer, poeder en blush aanbrengen. Op deze manier vervangt de BeautyBlender veel kwarsten.


 http://s2.thisnext.com/media/230x230/beautyblender-Makeup-Blender_5CEA539C.jpg


 Uiteindelijk bestelde ik toch maar de BeautyBlender. Omdat ik echt heel nieuwsgierig naar deze spons was. En in het begin wou ik deze sponsje echt niet bestellen. Ik vond €12,95 voor een heel klein sponsje wel een beetje teveel van het goede. En deze spons gaat ongeveer 3 maanden mee volgens de makers. Als je deze spons goed schoonmaakt met de bijhorende reiniger dan kan de spons langer mee gaan. Sommige youtubers geven aan het meer dan een half jaar te kunnen gebruiken. Maar het er puur mee te maken je met je BeautyBlender om gaat. Ik heb een starterspakket gekocht voor €24,95 bij boozyshop.nl
Bij het starterspakket krijg je een BeautyBlender en een bijhorende reiniger (150ml).

Ik vind de BeautyBlender heel fijn om te gebruiken. En je kunt er gemakkelijk je foundation mee aanbrengen. Je foundation moet je aanbrengen met deppende bewegingen. Je krijgt door gebruik van de BeautyBlender geen strepen op je gezicht en je foundation blijft geheel de dag goed op zijn plek. Mijn foundation voelt hierdoor goed aan als een mooie naturele 2de huidje aan. Ik hoor soms van mensen dat ze denken dat ik geen make-up gebruik behalve mascara. Ik zeg dan nooit dat ik het wel op heb als ze niet verder vragen. Ik houd me kaken stijf op elkaar haha. Ik vind het leuk als mensen dat denken. Want dat is meestal ook mijn bedoeling. Ik houd zoals jullie weten veel van naturele make-up looks. Het mag soms uitbundig en opvallend met donkere smokey eyes. Maar meestal houd ik het liever simpel.



Deze BeautyBlender zuigt helaas wat product op. Je kunt dat goed zien als je de BeautyBlender reinigt. Ik vind de BeautyBlender alsnog heel fijn om te gebruiken. Ik raad het iedereen aan. Ik gebruik de BeautyBlender bijna elke dag. En dat komt omdat hij zo fijn is.

Ik was in het begin voor ik deze BeautyBlender bestelde bang dat hij door het gebruik van foundation en concealer enzo dat hij niet meer zo mooie roze zou blijven. Maar ik kan jullie gerust stellen want hij blijft echt roze als je hem maar goed reinigt met de bijhorende reiniger. Je moet hem elke keer na gebruik reinigen.

Je kunt de BeautyBlender zowel droog als vochtig gebruiken. Als je hem vochtig wil gebruiken dan moet je de BeautyBlender nat maken onder de kraan en dan goed uitknijpen. De BeautyBlender wordt dan ongeveer 1.5x zo graag en is hierdoor fijn om te gebruiken.

Zal ik ik dit product nogmaals aanschaffen?

Ja, ik ga de BeautyBlender zeker nogmaals aanschaffen. Het is een fijne product om je foundation mee aan te brengen. En omdat je het aanbrengt met deppende bewegingen, is je foundation gelijk ook dekkend.


Zijn jullie bekende met de BeautyBlender?



By Asmae

1 opmerking:

  1. Ik lees er wel heel veel over maar ik vind het toch nog wel een beetje te duur.

    BeantwoordenVerwijderen