zaterdag 26 maart 2011

Mannen

Ik wil al heel lang een artikel schrijven speciaal over mannen! En jullie vertellen wat ik nou belangrijk vind bij een man. Heel lang wist ik niet wat ik nou eigenlijk belangrijk vind bij een man. En wat is nou belangrijker: innerlijk of uiterlijk? Als je me deze vraag zal stellen dan wil ik heel snel roepen: ''Innerlijk is het aller belangrijkste!'' Maar ik ben er met de jaren achter gekomen dat er meer bij komt kijken dan alleen innerlijk. Ik vind uiterlijk ook heel erg belangrijk. Anders zou ik ook niet mij best doen iedere ochtend om er goed uit te zien.



Ik val op mannen met haar! Dat vind ik heel aantrekkelijk. Vooral mannen met donker haar. En mannen die breed geschouderd zijn en lang zijn. Ook vind ik soms mannen die kaal zijn leuk om te zien. Sommige mannen kunnen het gewoon hebben en sommige echt niet! Bij hun staat haar weer heel erg leuk.

Ik val op mannen met pit. Iemand die tegen gas kan geven. En zelfverzekerd is. Zelfverzekerde mannen zijn altijd net wat aantrekkelijker. Iemand die zichzelf durft te laten zien. En modieus is. Ook vind ik dat een man ook lief en teder moet zijn. En dat hij ook eerlijk moet zijn ten alle tijden. Een man moet ook ambitieus zijn. Iemand die een doel voor ogen heeft en daar ook voor gaat! Ik denk dat ik val op uiterlijk maar ook op innerlijk. Het moet een combinatie van allebei zijn.

Ik laat een paar foto's zien van mannen die ik aantrekkelijk vind.


Channing Tatum


Mooie foto. Maar haar staat hem echt veel beter. Het eerste wat me opvalt als ik naar hem kijk, zijn die flaporen! Zie hieronder een foto waar zijn flaporen nog duidelijker opvallen.




Zijn kledingstijl vind ik mooi. En ook zijn stralende lach!


Ian Somerhalder


Ik vind zijn ogen zo mooi! Prachtig gewoon.


Chalid Arrab


Wat vinden jullie belangrijk bij een man? Innerlijk of uiterlijk? Of beide? Leg ook even uit waarom. <3

By Asmae

8 opmerkingen:

  1. Ik vind beide belangrijk! Leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk artikel!

    Ik vind Channing juist zonder haar (gemilimeterd) leuker! Maar dan vallen zijn oren wel meer op inderdaad. Ook vind ik dat als ik een film kijk waar hij in speelt, hem mooier dan op een foto!
    Die tweede man heeft hele mooie ogen maar k vind hem een beetje Gay lijken, mag ik dit wel zeggen? haha!
    De derde man vind ik het mooiste van de drie!

    Ik val zelf op mannen die getint tot donker zijn, donkere ogen hebben (al zeg ik altijd van: wauwww, als iemand lichte ogen heeft en getint/donker is) en donker haar (of geen haar).

    Innerlijk is wel belangrijker maar als je iemand voor t eerst ziet kijk je toch als eerste naar het uiterlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Beautista: Dank je wel! Ja, die derde man is de knapste! Ja, gelijk heb je, als je iemand ontmoet dan kijk je eerst naar de uiterlijk en op basis daarvan neem je (meestal)de keuze of je het een kansje wilt geven. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel ! Innerlijk het belangrijkste vinden vind ik maar een cliché, denk dat vandaag de dag iedereen wel naar het uiterlijk kijkt en daar ook mee bezig is... Channing vind ik de mooiste van het rijtje, zeker de foto met kostuum !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ian somehalder is so cool!!

    xx

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Sick by Trend: Ja, inderdaad Ian Somehalder is cool! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Dorien: Klopt, tegenwoordig kijkt iedereen naar uiterlijk. <3

    BeantwoordenVerwijderen