vrijdag 11 februari 2011

Make-up van Collistar, Lancome, Clinique en Yves saint laurent

Ik heb goed nieuws voor jullie! ( tenzij je een Douglas card hebt) Van 7 tot en met 27 februari 2011 ontvang je 20% korting op alle make-up van Collistar, Lancome, Clinique en Yves saint laurent. Daar wordt ik blij van! Ik heb zelf alvast even gekeken wat ik zou willen kopen. Kijken jullie even mee?





Clinique Foundation - Even Better Makeup SPF 15



 Ik ben heel erg benieuwd naar deze foundation. Want deze foundation belooft je huid er beter uit te laten zien. Elke dag weer opnieuw! Dit belooft Clinque over deze foundation:
'Even Better Makeup SPF 15, een foundation die de huidteint verheldert zodat make-up niet meer nodig lijkt. Door dermatologen ontwikkelt om de huid er vandaag perfect uit te laten zien, en morgen zelfs nóg beter!' Nou ik ben benieuwd of dit echt zo is. En dat wil ik zelf onderzoeken! Dus binnekort horen jullie hier meer over! Deze foundation kost €27,45 ( + 20% actie korting)



 Lancôme Teint Miracle Foundation

 
Ik ben erg benieuwd naar deze foundation. Lancome zegt het volgende over deze foundation: 'Teint Miracle is het resultaat van 10 jaar onderzoek. Vlekkeloos en soepel, een perfect egale teint, fluweelzacht de hele dag lang zonder masker-effect.' Dit klinkt als muziek in mijn oren! Ik zal morgen even langs gaan bij de douglas. Binnekort meer hierover.

En zijn jullie ook van plan om jullie slag te slaan bij Douglas? Hebben jullie al een favoriet...?


By Asmae

3 opmerkingen:

  1. Deze foto ken ik, de make up is echt mooi!
    Ik heb geen Douglas card en zou zo even niet weten wat ik zou willen halen. Maar als ik daar zou zijn is er altijd wel iets wat ik wil!
    Ik heb de mascara Infinito van Collistar en dat is echt mijn favoriet!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautista@ Ja, de make-up op die foto is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto, en ik heb ook geen Douglas card haha. ;p

    BeantwoordenVerwijderen