donderdag 3 februari 2011

Essence Coulor & Go Nr. 19

De nagellak van Essence daar ben ik meestal heel positief over. En ook over de Essense Coulor &  Go nr. 19. Nog sterker nog het behoort tot mijn favoriete lakjes! Dus ik bedacht me een tijdje terug om ook hierover een review voor jullie te schrijven. Hieronder zie de foto van de nagellak. Ik vind de kleur echt heel mooi. En zo lekker uitdagend ook. Ik heb deze nagellak kleur altijd in huis. Ik vind de kwaliteit van de nagellak ook bijzonder goed. Dus zeker ook een aanrader voor jullie.




Ik kwam in aanraking met deze kleur nagellak via een collega van mij een jaar geleden. Ik zei tegen haar dat ik haar nagellak erg mooi vond en vroeg wat van wat voor merk het is. Ik schrok toen ik hoorde dat het van Essence was! zo, dat zag ik echt niet aankomen toendertijd. Ik vond toen ook altijd dat duurdere producten veel beter moesten zijn dan goedkopere producten. Gelukkig denk ik daar nu heel anders over.

De Essence Coulor & Go Nr. 19 kost €1,39



By Asmae

3 opmerkingen: