maandag 10 januari 2011

Sale by The Body Shop!

Eindelijk had ik even tijd om de stad in te gaan en mijn slag te slaan bij The Body Shop! Ik weet dat er al een tijdje een uitverkoop is. En de producten van The Body Shop vind ik echt geweldig. Tot nu toe ben ik heel tevreden en het personeel is heel vriendelijk. Ik ben bij The Body Shop in Arnhem geweest. Zelf woon ik in een dorp en hier hebben we geen The Body Shop winkel helaas ..

Ik heb leuke producten gekocht en over alle producten zal een review komen!


Deze masker was een aanrader van de verkoopster omdat ik aangaf dat ik een paar producten van dit merk te gebruiken en die erg fijn vind. Volgens haar wordt je gezicht hier heel zacht van en als die al zacht is dan blijft die ook zacht! Echt een boos voor je huid. Je kunt hem voor het het slapen dun over je gezicht smeren en daarmee slapen maar als je wilt dan kun je hem ook maar 15 min laten intrekken en daarna je gezicht wassen. Je mag deze masker 1x in de 2 dagen gebruiken. Hij kost €17,-



Ik heb ook de Poppy seed oil reviving mask gekocht. Dit is een haarmasker voor droog en pluizig haar. Het schijnt heel goed voor je haar te zijn! Ik heb wat reviews op internet gelezen en veel meiden zijn hier tevreden over. Ik zal deze uitproberen en dan verwachten jullie ook hier een review van! Deze haarmasker kost nu €7,- normaal kost deze haarmasker veel meer.



Ik heb ook deze fijne set voor mezelf gekocht! Deze set bestaat uit een body butter van 200ml, body scrub van 200ml, zeep, shower badspons en shower gel van 250ml. Ik ben benieuwd naar al deze producten. Vooral was ik in de winkel benieuwd naar de body butter, body scrub en de shower gel. Maar ik bedacht me toen ook dat als ik alleen die 3 producten zou gaan kopen dat ik dan veel meer geld kwijt zou zijn. Want de body butter alleen al is afgeprijsd voor €10,- en deze hele pakket kost €16,-! (normaal kost deze pakket €32,-) Vandaar was mijn keuze snel gemaakt. Ik hem voor Lemon gekozen omdat ik het heerlijk verfrissend vind rijken. Zo begint naar mijn idee je dag gelijk goed.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankopen. Wat vinden jullie ervan en naar welke product zijn jullie het meest nieuwsgierig? Hebben jullie zelf ook al iets ingeslagen bij The Body Shop?

2 opmerkingen:

  1. Super bedankt voor de tips!!
    ik ga vandaag de stad maar eens zin

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Littlefashiolista@ Graag gedaan meid! Ja, ze hebben in stad hele leuke dingen nu en ook veel afgeprijsd. <3

    BeantwoordenVerwijderen