woensdag 26 januari 2011

Mijn favoriete Lush badtraktaties!

Tijdens deze koude winterdagen verlangen we steeds vaker naar een heerlijke warme bad met lekker veel schuim! Vandaar laat ik jullie vandaag kennis maken met mijn favoriete badtraktaties van Lush! Enjoy!

Candy Cane Bubble Bar (€4,25 per stuk)




De ‘Candy Cane Bubble Bar ’ is badschuim in vaste vorm. Het is wit-roze gestreept, ruikt naar snoep en doet je zin krijgen in een echte suikerspin! Je verkruimelt het onder lopend water voor een heerlijke vanilleschuim. Een fantastische calorievrije traktatie! Het handige aan deze bubble bar is dat je ze gemakkelijk in twee of drie stukken kan breken. Op die manier heb je er dubbel zo veel plezier van! En als je dat liever dat niet hebt dan kan het heel vervelend zijn want deze badschuim in vaste vorm is heel breekbaar.

Gingerbread House bubble bar (€4,50 per stuk)



Deze verwarmende, kruidige, stimulerende badtraktatie zit vol gemberpoeder om je bloedsomloop te bevorderen en om je op te warmen tijdens een koude winternacht. Er zit ook buchu-olie en limoen in, voor een fruitig accent!


Cinders bath ballistic (€3,75 per stuk)



Deze zal je niet willen missen, een bad geïnspireerd op het sprookje van Assepoester, die bij het houtvuur moest slapen en bedekt raakte onder de sintels. Laat hem bruisen in je bad en luister naar hoe de snoepjes in je bad knetteren en knisperen als een echt vuur! Er zit amandelolie in om de geur van amandelen en kersen te versterken. Zoete sinaasappelolie voegt wat vreugde toe aan de donkere winterdagen. Er zit ook kaneelolie in om je lichaam te verwarmen, net alsof je naast een echt vuur zit.


Lil’ Lush Pud bath ballistic (€3,50 per stuk)



Drop dit klassieke Lush product in je bad en voel hoe de verzachtende aloë vera je winterhuid verzacht en hydrateert. Er zit ook een scheut kruidnagel in om te kou af te schermen en een handjevol citroen om je luie bloedsomloop te boosten. Geparfumeerd met de bestselling Snowcake marsepeinachtige geur, is dit een heerlijke verwennerij!

By Asmae

3 opmerkingen:

  1. Ohh ik krijg nu helemaal zin om NU in bad te gaan! Helaas zit ik nu druk te leren en heb ik morgen en overmorgen tentamens :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gingerbread ziet er echt geweldig uit! Ik ben zo gek op mijn Lush producten dat ik ze nooit durf te gebruiken, haha! (ik heb de link voor het jasje trouwens in een reactie op jouw comment gezet!)

    BeantwoordenVerwijderen