zaterdag 8 januari 2011

Herome Hand cream sensitive skin

Het is weer heel koud geworden. En ik krijg in de winter vaak droge handen. En daarom ben ik op zoek naar een goede handcreme! Ik heb deze Herome hand creme voor de gevoelige handen gekocht bij Douglas.


http://www.drogisterij.net/producten/231x231/799501_1_Herome_Hand_Cream_Sensitive.jpg

Herôme heeft nu ook een handcrème met maximale huidtolerantie. Het product bevat huidvriendelijke ingrediënten, zoals Jojoba olie, Shea Butter, Vitamine E en Komkommer en Kamille extracten. Zo biedt het optimale bescherming en verzorging aan handen met een gevoelige huid.

De uitgebalanceerde ingrediënten zorgen dat het natuurlijke afweersysteem van de huid wordt versterkt. Daarmee geeft het de huid weer een rustige en zachte uitstraling. Het speciale Komkommer extract heeft een extra verfrissend en verzachtend effect op de handhuid. Het Kamille extract werkt kalmerend en helpt irritaties te voorkomen.

De Herôme Hand Cream Sensitive Skin is pH-neutraal en bevat geen parfum, parabenen of kleurstoffen. De handcrème trekt snel in en is waterresistent, waardoor het vochtvasthoudende vermogen van de huid wordt verhoogd. Voor een optimale verzorging van de gevoelige huid dienen de handen dagelijks met de nieuwe handcrème te worden in gemasseerd.


Mijn oordeel over deze hand cream:

Ik vind het persoonlijk een fijne hand cream en de geur vind ik ook heel aangenaam. Hij komt ook heel luxe over. Maar ik ben er niet echt onderste boven van. Maar als je een fijne cream zoekt voor droge handen en het belangrijk vind dat de cream ook lekker ruikt en niet heel prijzig is dan is dit een goede alternatief!
De Herome hand cream sensitive skin kost €8,50 en is te koop bij parfumerie zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten