zaterdag 8 januari 2011

Catrice ILLUMINATING POWDER

Eindelijk de nieuwe collectie van Catrice is binnen! En natuurlijk heb ik gelijk wat producten bemachtigd. Vandaag wil ik de illuminating powder van Catrice even in het zonnetje zetten!

(Vanaf vandaag zal ik ook onder meeste foto's een link plakken, want op men eigen laptop zie ik alle foto's gewoon maar heb op me werk gemerkt dat het daar niet lukte. Dus lezers als jullie een foto niet kunnen zien meldt dat dan aub!)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-vxeSXImUQFnBZf-kjynutLwutqKGm66p9P0mRcAYw_7uOX5PN-hjJ9IHwQDhkphOhQhqa4YXY3muxDWk9Ozt4zmxVJVNcdc7rSPVp8b-SyrY3zuorzTQrfMcKVKjderJE8EJmbrtsWl3/s1600/Catrice-Urban-Baroque-Illuminating-Powder.jpg

Ik vind persoonlijk dat het poederdoosje er mooi uit ziet! Het is glanspoeder. Ik was gelijk verkocht toen ik het product in de winkel zag! En moest het gelijk hebben. Ik vind de pasteltinten heel erg mooi. En was gelijk ook nieuwsgierig naar de kwaliteit van de glanspoeder. En of het ook mooi zal staan op de huid. Thuis aangekomen ben ik het gelijk gaan uitproberen...
En ik Catrice flikte het me weer... ik gebruik nooit een poeder van Catrice, alleen nagellak en ooit een oogpotlood en mascara. Ik vind dat de glanspoeder een goede kwaliteit heeft. De poeder kun je opbouwen des te meer je gebruikt des te meer zichtbaarder het wordt. De glanspoeder ruikt ook heel lekker vind ik!


Ik vind het ook heel fijn dat deze poederdoosje van van vorm plat is en dus niet veel plek in bezet neemt als je het in je tasje wilt meenemen, ook vind ik de grote spiegel in de poederdoosje heel fijn! Je kunt jezelf er goed mee bekijken.

De Catrice Urban Baroque collectie ligt vanaf begin januari 2011 in de schappen bij de grotere filialen van Kruidvat en is een limited edition. De Illuminating Powder is onderdeel van deze limited collectie en heeft een adviesprijs van €4.49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten