maandag 10 januari 2011

Chanel Hydramax + Active

Toen ik 18 jaar werd, vond ik dat het hoog tijd werd om te beginnen met een goede dagcreme. Ik begon met de dagcreme van budgetmerken zoals van Nivea, Dove, dagcreme van de tuinen en nog veel meer. Maar niks werkte bij mijn huid. In alle gevallen voelde het niet fijn aan en kreeg ik huiduitslag. En dat irriteerde me zo! Ik ging naar mijn huisarts en zij gaf aan dat ik een hele gevoelige huid heb en dat ik zowiezo niet tegen een dagcreme kan die geparfumeerd is. Bij de kruitvat bij mij in de buurt werd mij hun huismerk lijn voor de gevoelige huid aangeraden. Volgens hun hadden ze der nooit klachten over gehad en was het echt speciaal voor de gevoelige huid. Ik vertrouwde de verkoopster en kocht gelijk de hele lijn van de gevoelig huid. Want het is allemaal heel goedkoop. En toen ik men gezicht met de verzorgingsproducten ging verzorgen.. kreeg ik al heel gauw een afschuwelijke huidirritatie.. Men hele gezicht zat onder rode irritatie's...
En daar werdt ik niet blij van, ik ging naar de winkel en diende een klacht in en kreeg me geld terug..
Ik ging naar de Douglas en vertelde aan de verkoopster wat mijn eisen voor een dagcreme waren en zei raden mij de dagcreme van Chanel aan. Ze koos voor mij de lijn Hydramax + Active uit. Ik vind dit echt zo n fijne dagcreme.. ik voel me zo mooi.. als ik deze dagcreme op men gezicht smeer! Ik vind deze dagcreme echt super fijn. Na 1,5jr gebruik ik deze dagcreme nog elke dag, s'avond en s'ochtends. Naast het feit dat ik deze dagcreme van Chanel ontzettend fijn vind en geen huidirritatie van krijg merk ik niet dat het nog iets toevoegt aan mijn huid. Maar het ligt natuurlijk ook aan het feit dat ik een jonge huid heb. Deze dagcreme is op zich best prijzig voor mij, aangezien ik nog studeer. Hij kost namelijk €57,50.  Maar met 1 potje dagcreme doe ik 6 tot 8 weken mee, en dat komt doordat je niet veel nodig hebt. Dus eigenlijk als je het van een ander perspectief bekijkt is het gewoon een kwalitatief goede dagcreme.

                             


                       Fluide, is heel dun creme                           
                       Gebruik ik overdag voor                           
                       als basis onder mijn make-up                     
                       Ik merk dat mijn make-up daardoor
                       langer blijft zitten de hele dag.

                                         
                                        http://www.perfumezilla.com/images_product/chanel-precision-hydramax-active-moisture-cream-normal-dry-skin1140.jpg
            Deze creme is iets voller en ook heel erg fijn.
            Ik gebruik deze creme voor het slapen gaan!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn product! Wel erg prijzig, al helemaal voor deze studerende mama :P Gelukkig heb ik een huid die niet gevoelig is, dus kan veel hebben! Maar de kruidvat lijn (de blauwe en roze met name) geeft mij ook wel eens jeuk. Ik heb wel een fijne oogcreme van Kruidvat, maar die zit in een klein potje. Die is wel fijn. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadia@ Het is inderdaad fijn als je goedkopere verzorgingsproducten kunt gebruiken! Ik wou dat mijn huid dat aan kon, helaas wordt het bij mij een drama. Ik begon in het begin ook met goedkopere merken maar dat ging nooit goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it :)))

    LOVE
    minnja


    http://minnja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen