maandag 31 januari 2011

Lanvin loves H&M: Wast Collection

Iedereen was erg onder de indruk toen bekend werd dat Lanvin in zee ging met H&M! En de meeste items waren gelijk uitverkocht. Zo was ik verliefd op de schoenen uit de collectie... maar helaas was ik net te laat met kopen. Maar ik kan jullie goed nieuws vertellen hierover! Er komt een nieuwe Lanvin loves H&M collectie aan! Namelijk de 'Wast Collection'! De nieuwe collectie is gemaakt van de overgebleven stukken stof. Deze 'Waste Collection' (afval collectie)is een kleine collectie met aparte printen en grafische patronen. Vrij rechthoekig, strepen, blokjes en ruiten. De collectie is slechts verkrijgbaar in een paar H&M winkels! Hieronder laat ik jullie een paar items uit deze geweldige collectie zien. Kijken jullie even mee?



http://glimgirls.web-log.nl/.a/6a0133ee705560970b0147e208473b970b-pi


http://www.thefashioncult.com/wp-content/uploads/2011/01/hm-waste-collection-from-lanvin-leftover-fabric.jpg

Zoals je hierboven ziet is het jasje gemaakt van stukken afvalstoffen van 2 jassen. Ik vind het eind resultaat heel mooi geworden. Beter dat ze ervoor gekozen hebben om een mini collectie uit te brengen dan die stoffen weg te gooien.

Wat vinden jullie van deze 'Waste Collection'? En hebben jullie ook een favoriet? Laat het me weten!


By Asmae

Geen opmerkingen:

Een reactie posten