vrijdag 21 januari 2011

Lush Ultrabalm

Paar weken terug was ik op zoek naar een fijn product voor mijn droge handen. Ik irriteerde me zo aan mijn droge handen waarvan de huid een beetje begon te lijken op die van een oud dametje. Ik heb gevoelige handen en heb ook daarom ook een o.a. een handcreme voor gevoelige handen van Herome gekocht waar ik trouwens ook een review over heb geschreven. Goede handcreme maar niet zo geschikt voor mijn handen op de koudste dagen waardoor ze ook heel droog gaan aanvoelen. Nadat ik veel heb gekeken op internet zag ik veel positieve reviews langs gaan de Ultrabalm van Lush. Tot bij mij een lichtje ging branden. Want de Ultrabalm van Lush kan ik voor heel veel dingen gebruiken. Ik kan het gebruiken als handcreme, lipbalsem, vaseline, butter, lotion, voor droge ellebogen, voor nagelriemen en alle andere droge plekjes!



De Ultrabalm is gemaakt van biologische, koudgeperste jojoba olie, candelilla wax en rose wax en verder niets. Werkt ook als je wenkbrauwen alle kanten op staan, sommige mensen smeren het op hun wimpers om wat extra glans te geven.



De Ultrabalm van Lush kost €13,95
Je kunt het kopen in de lush filialen in Rotterdam, Amsterdam, Den haag, Maastricht, Den bosch, Haarlem en mocht je in Belgie wonen of naast Belgie dan is er ook nog een Lush filiaal in Antwerpen.
De Lush producten kun je natuurlijk ook via de website http://www.lush.nl/ bestellen!

Wat vinden jullie van de Ultrabalm van Lush?

2 opmerkingen:

  1. ik heb hem ook en vind hem geweldig! I looove it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar de Fashion Week party deze vrijdag? Ik geef kaarten weg! Kijk nu op http://www.fashionheaven.nl/2011/01/fh-geeft-fashion-invites-sister-bliss.html

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen