dinsdag 11 januari 2011

Garnier Skin Naturals Essentials Druivenwater 'Schuimende reinigingsgel'

Deze reiningsgel gebruik ik de laatste tijd vaak voor het reinigen van mijn gezicht. Ik kocht deze reinigingsgel per toeval toen ik boodschappen aan het doen was! Ik dacht hij zal misschien wel goed zijn en was benieuwd of deze reinigingsgel. Ik heb deze een tijdje gebruikt en hij is echt fijn en als ik make-up op heb dan kan ik dat goed reinigen met deze reinigingsgel.

Ik heb zelf een hele gevoelige huid en ook bij mij werkt deze gel goed. Deze gel is geschikt voor een normale huid tot gemengde huid. De reinigingsgel is ideaal voor dagelijks gebruik voor  een perfect gereinigde huid die verkwikt en fris is en straalt van gezondheid. De formule combineert reinigende ingrediĆ«nten met zuiverende druivenwater anti-radicalen. Het bevrijdt de huid van onzuiverheden en make-up resten. Je huid is weer schoon en fris.

Hoe te gebruiken?
Laat een beetje gel in je handen schuimen met water. Licht masseren, vooral voorhoofd, neus en kin. Vermijd de oogcontouren. Tot slot overvloedig met water spoelen.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiRl36zspon1hAjpnboWnj2odybXWIJzAN7ocTpEn3Y98yEbS_EbQTiQbpeMtfxoR2EnXBzih9Cqy-5jVX7gw1Yni-8x5x2y_bWvE46RXDxTBgYDy9l8S85oS08yMsDn9yepaa4_XGFc8/s1600/reinigingsgel.png

Deze Schuimende reinigingsgel kost €4,99

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijn product!
    Ik volg je blog trouwens :-) Wat zou je later willen gaan doen als ondernemer? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MissLanghaar@ Ja, is ook echt een fijn product! Leuk dat je me blog volgt, ik volg jou ook! Iets met fashion of beauty of een combinatie ervan! Ik weet het nog niet. Maar fashion & beauty trekt me wel. <3

    BeantwoordenVerwijderen