zondag 9 januari 2011

Essence 'I love Berlin' Eyeshadow palette

Deze eyeshadow palette viel mij het eerste op toen ik de 'I love Berlin' collectie bekeek. Het zag er bij het eerste gezicht veelbelovend uit! En de 9 oogschaduwkleuren vond ik ook heel mooi en divers. Je kunt hiermee oneindig veel ooglooks mee maken. Van feestlooks tot dagelijke looks.


http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1R2GGLL_nl&q=essence%20i%20love%20berlin%20eyeshadow%20palette&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Nadat deze oogschaduw palette eindelijk in de winkels verkrijgbaar was, heb ik hem gelijk gekocht! Ik vind het ontwerp van deze oogschaduw palette heel mooi. De kleuren zien er in het echt ook goed uit. Maar toen ik deze oogschaduw palette ging uitproberen, was ik helaas teleurgesteld. Deze oogschaduw geeft weinig pigment af. Het is bij deze oogschaduw palette heel duidelijk, je krijgt wat je ervoor betaald!

Wel heeft deze oogschaduw palette een grote spiegel, waardoor je je gezicht goed kunt bekijken! Daarom neem ik hem soms mee in mijn tas. Zo kan ik overal me gezicht goed bekijken. Ik denk dat het vaker zal gebeuren. De oogschaduw zelf heeft bij mij helaas geen goede indruk achtergelaten. Want ik heb veel oogschaduw van goed kwaliteit, dan moet er een wonder gebeuren dat ik deze palette vaak ga gebruiken. Ik ga het in ieder geval wel proberen! Mocht ik er een keer tevreden over zijn, dan horen jullie dat zeker van mij!

Deze eyeshadow palette kost €3,49 en is te koop bij kruidvat.

4 opmerkingen:

  1. wauw die is echt mooi
    ga je miss er een keer een review over maken? ;$

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze stond ook op mijn lijstje. Gelukkig heb ik hem niet gekocht. Ben erg blij met mijn romantic beauty paletje van Beverwijk! Ik ga jou ook volgen meid! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Littlefashiolista@ Ik denk dat ik dat wel wil doen maar eigenlijk ben ik niet zo tevreden over de kwaliteit van deze palette. Maar ik ga het wel proberen dan kunnen jullie gelijk ook jullie oordeel daar over geven. Ik ben nu op zoek naar een goede camera! <3

    BeantwoordenVerwijderen