zaterdag 30 april 2011

Shoplog

Vandaag was natuurlijk een feestdag voor ons allemaal. Ik heb genoten van deze dag en was natuurlijk ook oranje gekleed. Ik heb niks met oranje. Maar voor vandaag trok ik wel een oranje t-shirt en had oranje nagels. Verder maakt ik mij outfit af met een goedzittende jeans en zwarte ballerina's. Ik ging ook even langs de Kruidvat en kocht hele leuke producten!


Ik heb de volgende producten gekocht:

2 Catrice lipgloss 100 red-y, steady, gol & 050 Naturally Pink €3,79 per stuk
Lóréal Volume Million mascara €16,99
Catrice nagellak 070 Caught On The Red Carpet €2,49
NYC nagellak 224 Times Square €2,29
NYC lipgloss Nude York City 582 €2,99
Catrice eyebrow Designer 2,49
Catrice Photo Finish foundation 020 €5,99

En overal had ik natuurlijk 50% korting op! Ik ben heel erg blij met me nieuwe aankoopjes. Ik ben benieuwd welke producten jullie gekocht hebben. Plaats in de comment of je iets hebt gekocht.

En waar willen jullie het liefst een review over?


By Asmae

10 opmerkingen:

  1. Leuke producten heb je gekocht zeg, ik heb er ook gebruik van gemaakt. er komt binnenkort een filmpje over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die korting was er bij ons niet, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anne: Ik ben benieuwd naar jou filmpje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, morgen komt het online.

    en over je comment; ja ik denk dat dat heel veel mensen zeggen. maar soms kan het wel mooi staan. al is het maar iets kleins; nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die foundation van catrice heb ik ook
    ik vind hem echt super fijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mascara!
    Leuke spulletjes heb je gekocht
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd naar die Catrice Photo Finish foundation. Zou je daar een review over willen schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Tessa: binnekort schrijf ik daar een review over!

    BeantwoordenVerwijderen