zaterdag 20 november 2010

Comme une Evidence

Comme une Evidence is een parfum van Yves Rocher en ik en mijn moeder zijn der helemaal verliefd op!:) De geur is zo lekker en heel uniek. Je kunt de geur van Evidence echt met geen 1 andere geur vergelijken. Hij blijft zo erg lekker en ik ga heb binnekort weer bestellen. Want ik en men moeder hadden het er vandaag nog over en toen kwamen we tot de conclusie dat wie die maar gauw eens moeten gaan bestellen. Zo 'n parfum mag natuurlijk nooit ontbrekken in onze collectie!

"Ervaar de sublieme harmonie van deze pure geur op uw huid. De groene geurnoten van viooltjesblad komen u tegemoet, waarna de middennoot van wilde lelietjes-van-dalen opdoemt, gevolgd door de basisnoot van zwoel geurend mos.
Comme une Evidence omringt uw lichaam met een natuurlijk, elegant parfum. "




De prijs voor deze parfum is best betaalbaar. En aangezien deze parfum erg goed is en de harten van veel mensen heeft gestolen. Is de parfum helaas niet heel goedkoop, hoevel het flacon dat wel lijkt. Hij kost voor 50ml €35,-. En dat vind ik een schappelijke prijs voor deze parfum!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten