zaterdag 20 november 2010

Beyonce Heat

De eerste parfum van Beyonce heeft ''Heat''. Ik vind dat de parfum een hele mooie flacon heeft. Echt een kunstwerk op je parfum/make-up kastje! Het ziet er mooi en krachtig en vurig uit. Beyonce zelf zei het volgende over haar eerste parfum. BeyoncĂ©: “Mijn parfum is een unieke uiting van de krachtige sensualiteit van een vrouw. De geur laat je sidderen van opwinding en trekt je aandacht. Tegelijkertijd is het parfum elegant, vrouwelijk en een beetje mysterieus. Ik heb dit parfum gemaakt voor zelfverzekerde vrouwen overal ter wereld, voor vrouwen die niet bang zijn om te begeren en te worden begeerd.
                          
                                                                                                                               

Ik vind de geur Heat een hele lekkere krachtige geur die me blijft achtervolgen.
Beyoncé Heat is een bloemig, fruitig en houtachtig parfum dat wordt gekenmerkt door de geur van zeldzame en sensuele bloemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten