zondag 21 november 2010

Clinique lipstick G8 Twilight nude

Ik ben al dik een jaar verslaafd aan deze lipstick! Ik weet niet wat ik met deze kleur heb maar ik vind hem echt prachtig.. Ik kreeg een keer een kerstpakket en daar zat een lipstick van Clinque bij en ik keek raar op toen ik deze kleur zag.. ik was vroeger alleen dol op roze tinten lipstick. En ik dacht maakt niet uit ik heb hem toch maar cadeau gekregen. Ik deed de lipstick soms op en vond de kleur heel mooi betoverd... En veel mensen in mijn omgeving gaven aan dat de kleur heel goed bij me staat en echt iets voor mij is. Toen de lipstick op was vond ik dat jammer en ging vastbesloten naar de Ici paris xl en haalde een nieuwe. En tot op de dag van vandaag gebruik ik de kleur nog steeds!




De lipstick is te koop bij Ici paris xl, Douglas, De bijenkorf en de duurdere parfumerie zaken. De lipstick kost €19,45

Geen opmerkingen:

Een reactie posten