maandag 27 december 2010

Essense limited edtion collectie 'I love Berlin'

De collectie van Essense wordt merkwaardig steeds beter en beter. Ik verbaas me zo over hun producten de laatste tijd! En in januari komt de 'I love Berlin' collectie in Nederland uit. Hij zal te koop zijn bij de Kruidvat! Ik laat jullie even de producten uit deze collectie zien:


€3,49


€2,49


Met deze mooie eyeliners heb je voor iedere ooglook een eyeliner die bij de ooglook past! €1,99


Lipbalm €1,99

€1,99


Uiterraad ook een nagelvijl! Om je nagels mooi mee te vijlen. €1,29



€1,79


Matt tip painter €1,99

Na het zien van deze foto s ben ik erg enthousiast geraakt over deze LE collectie van Essence! Ik ga zeker een paar producten uit deze collectie kopen! Wat vinden jullie van deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten